Bursa’da iş dünyasında faaliyet gösteren Teoman Yıldırım, Elazığspor’un Muğlaspor ile oynadığı karşılaşmanın ardından taraftarlara teşekkürlerini iletti. Yıldırım, maç boyunca takımlarına destek veren Elazığspor taraftarlarının bağlılığı ve coşkusunu övgüyle anlattı.
“Ne Mutlu Türküm Diyene” Tezahuratları Yürekleri Hareketlendirdi
Yıldırım açıklamasında, “Muğlaspor karşılaşmasında sahada ter döken futbolcularımızın yanında tribünlerde büyük bir atmosfer oluşturan ve tüm Türkiye’ye camiamızın gücünü gösteren taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Milliyetçi Duruş ve Taraftarların Özverisi Takdir Edildi
Teoman Yıldırım ayrıca, “Zorluklara ve zorlu koşullara rağmen sevdasına bağlı kalan, lig farkı gözetmeksizin armamıza her zaman sahip çıkan taraftarlarımıza milliyetçi duruşları için şükranlarımı sunuyorum. Biz birlikte daha güçlüyüz” diyerek tribünlerin özverisini vurguladı.
Tribünlerden Türkiye’ye Duygusal Mesaj
Elazığspor tribünlerinin “Ne Mutlu Türküm Diyene” tezahuratları sonrası Yıldırım, “Bu coşku sadece Elazığ ve Bursa’yı değil, tüm Türkiye’yi duygulandırdı” dedi ve taraftarların maç boyunca gösterdiği etkili desteğin önemini bir kez daha hatırlattı.





More Stories
Balçova’da Haşerelere Karşı Kapsamlı Mücadele
88 şoför ve 23 markete 411 bin TL ceza
Kocaeli’nin geleceği derinlerde şekilleniyor