Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin yaralarının sarılması için çalışmaların sürdüğünü belirten Başkan Dutlulu, afetzedelere 700 bin TL ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını ifade ederek, her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli programı kapsamında Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte sel felaketinden etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. Evlerinde ziyaret edilen vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinleyen Başkan Dutlulu, geçmiş olsun dileklerini ileterek destek mesajı verdi.
“Afetin İlk Gününden Bu Yana Hemşehrilerimizin Yanındayız”
Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada olduğunu belirten Başkan Dutlulu, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti. Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere 700 bin TL nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Aşure Programına Katıldı, Pazar Esnafıyla Buluştu
Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katılan Başkan Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunduktan sonra pazar yerini ziyaret etti. Esnafa hayırlı işler dileyen Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Başkan Dutlulu, ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini söyledi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı





More Stories
Başkan Altay: “KONYARAY Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi’nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz”
Selçuklu Belediyesi’nden anlamlı bir sosyal sorumluluk çalışması daha
Kemeraltı’nda büyük restorasyon yola çıktı